یحیی گل محمدی برخلاف پیش‌بینی‌هایی که می‌شد ترکیب متفاوتی را برای پرسپولیس در بازی امروز در نظر گرفته است.

دربي

به گزارش همشهری آنلاین، پرسپولیس در حالی باید در نیمه نهایی جام حذفی به مصاف استقلال برود که ترکیب این تیم با دو تغییر بزرگ و البته یک سورپراز همراه خواهد بود.

رادوشویچ مانند سایر دیدارها در این بازی هم دروازه‌بان سرخ‌ها خواهد بود اما در خط دفاعی یحیی گل‌محمدی کاپیتان باتجربه خود را در ترکیب قرار داده تا به نوعی در برابر خط حمله استقلال توان تیم خود در منطقه دفاعی را بالا برده باشد. زوج سیدجلال در این دیدار کنعانی زادگان خواهد بود تا با بیرون ماندن محمد نادری، شجاع خلیل زاده در سمت چپ و مهدی شیری در سمت راست کمربند خط دفاعی سرخ‌ها محکم‌تر باشد.

اما سورپرایز یحیی در خط میانی نیمکت نشین کردن کمال کامیابی‌نیا است. بازیکنی که این روزها از آمادگی به دور است تا به جای او سیامک نعمتی در خط میانی سرخ‌ها قرار بگیرد. احمد نورالهی در میانه میدان و ترابی و رسن در سمت راست و چپ کامل کننده خط هافبک سرخ‌ها خواهند بود. در خط حمله هم وحید امیری و علی علیپور  دو مهاجم پرسپولیس خواهند بود تا ترکیب پرسپولیس کامل شود.

ترکیب پرسپولیس: رادوشویچ- حسینی-خلیلزاده- کنعانی- شیری- نوراللهی- نعمتی -رسن-ترابی-امیری-علیپور

در آن سوی میدان هم فرهاد مجیدی انتخابی به جز حسینی برای دروازه استقلال نداشته تا همچنان این دروازه‌بان که این روزها با انتقادات زیادی روبه روست از قفس توری آبیها محافظت کند.

مهم ترین دغدغه کادر فنی آبیها اما زوج خط دفاع استقلال برای این بازی بود. جایی که محمد دانشگر بعد از فرا خوانده شدن به اردوی این تیم بدون تمرین قرار است در ترکیب استقلال زوج عارف غلامی باشد. سمت چپ و راست استقلال را هم غفوری و میلیچ پر خواهند کرد.

مطابق پیش‌بینی‌ها کریمی و ریگی دو هافبک دفاعی استقلال و اسماعیلی و رضاوند هافبک‌های کناری و هجومی فرهاد مجیدی هستند. زوج خط حمله این تیم را هم که شیخ و قائدی تشکیل می دهند. ترکیبی که در واقع قابل پیش بینی بود و تنها یک علامت سوال داشت که با قرار گرفتن دانشگر در ترکیب، جواب آن مشخص شد. 

سیدحسین حسینی، عارف غلامی، محمد دانشگر، هرویه میلیچ، وریا غفوری، علی کریمی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی، شیخ دیاباته

کد خبر 543938

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    1 3
    استقلال عالی بازی کرد